Sydney tweede dag

10 januari 2017

IMG_0813IMG_0815IMG_0816Vandaag zijn we met de trein naar Sydney gegaan en met de ferrie oftewel de veerboot naar Manly beach. We varen langs het operahouse en de Sydneybridge en na 30 minuten zijn we in Manly. Het is een drukke plek maar wel gezellig. Leuke winkeltjes en er hangt een relaxte sfeer. Niemand wil zwemmen of zonnen dus we zitten daar gewoon even lekker. We hebben net geluncht en genieten van de zon. We lopen nog even wat winkeltjes in en kopen nog wat souveniertjes en gaan dan weer terug met de veerboot. Het is warm, erg warm en zelfs op de boot is bijna geen wind. Het is vandaag 33 graden. De ochtend begon met regen en bewolking, maar nu is het zonnig en behoorlijk warm. We beseffen dat het in Nederland anders is dus klagen niet over de warmte, nouja we proberen dit niet te doen. We zijn om 16:00 uur terug en besluiten Bondi beach over te slaan. We doen nog wat boodschappen en gaan met de trein terug naar de camping. We besluiten even te relaxten en dan onze tassen vast te pakken zodat we morgen alleen de laatste dingen nog hoeven te pakken. Volgens mij gaat het allemaal wel passen :-). We gaan morgen om 6:00 uur opstaan om te douchen en te ontbijten en de laatse dingen de pakken en dan moeten we de camper inleveren. We hopen daar om 8:00 uur te zijn dan kunnen we z.s.m met een taxi naar het vliegveld. We vliegen om 12:00 uur maar kunnen blijkbaar niet online inchecken dus willen we  op tijd op het vliegveld zijn. We vliegen met China Southern naar Shangha, een reis van 10 uur en daar hebben we een stopover van ongeveer 5 uur. Dan vliegen we naar Parijs en deze reis duurt 12,25 uur en daar moeten we nog twee uur wachten en dan naar Dusseldorf en verwachten dan donderdag rond 8:40 uur daar te landen. Dan met bagage ophalen en met de auto naar huis. We hebben een fantastische reis gemaakt met vele hoogtepunten en zullen hier nog lang van genieten.  Helaas is de wifi hier zo traag dat de foto's niet geladen kunnen worden. Misschien dat het morgen op het vliegveld wel lukt. Tot in Nederland allemaal!

1. Miny:
    10 januari 2017
    Veilige terugreis. Het is een geel eind maar ga lekker dromen van al het moois dat jullie hebben gedaan en gezien. Liefs
  2. Martinie Teerink:
    10 januari 2017
    Geniet nog even van de warmte,een heel goede reis naar huis.
    Hopelijk lukt het nog om wat te slapen,en lekker na te genieten.
    We zullen de verhalen missen.
    veel liefs[o]pa en [o]ma
  3. Britta Olbertz:
    10 januari 2017
    Goede reis en gauw een Tia met alle verhalen!